Аналітики вважають Slack головним конкурентом Microsoft Teams
Salesforce оголосила про завершення придбання Slack Technologies, розробника корпоративного месенджера Slack.
Антимонопольні органи США схвалили угоду, яка дозволила створити сильного конкурента для Microsoft і її додатка Teams на ринку програмного забезпечення на робочому місці, зазначає інформагенція Reuters.
Як зазначається в Salesforce, за останній рік, ознаменований пандемією COVID-19, компанії по всьому світу зрозуміли, що якщо у них немає цифрового каналу зв'язку зі співробітниками, клієнтами і партнерами, то у них мало шансів вижити. Однією з цілей злиття є посилення зусиль по об'єднанню клієнтів для полегшення ділових операцій і спрощення використання сотень хмарних додатків на робочому місці. Наприклад, Slack можна використовувати для заміни електронної пошти, телефонних дзвінків та відеоконференцій, а в ідеалі для створення повноцінної цифрової штаб-квартири для взаємодії зі співробітниками та клієнтами з будь-якої точки світу.
Щоб реалізувати вищевказані можливості, Salesforce і Slack мають намір надати споживачам своєї продукції єдину платформу для бізнесу Customer 360. Це буде сучасний робочий простір, який забезпечить співпрацю, спілкування, контакт з клієнтами та штучний інтелект в екосистемі, відкритій для інтеграції з іншими сервісами.
Аналітики вважають Slack головним конкурентом Microsoft Teams, але генеральний директор Slack заявив, що сервіс продовжить співпрацювати з Microsoft для полегшення виконання завдань співробітниками компаній. Він зазначив, що сумісність в першу чергу важлива для клієнтів. Тому Slack планує поглибити інтеграцію з продуктами Microsoft і Salesforce, а також з іншими сервісами, такими як ServiceNow і Workday.
Однак Slack Technologies подала скаргу в Єврокомісію на Microsoft з питання недобросовісної конкуренції. Компанія звинуватила програмного гіганта «Редмонд» в поширенні Teams в складі домінуючого на ринку пакету Office, тим самим примусово встановивши його на мільйони комп'ютерів, заблокувавши можливість його видалення і приховавши його реальну цінність від корпоративних клієнтів. Ці дії представника Microsoft Slack порівнювали з поведінкою корпорації в період «браузерних воєн».