Microsoft, Adobe, Intel, Arm, BBC та Truepic створили коаліцію Coalition for Content Provenance and Authenticity

Microsoft, Adobe, Intel, Arm, BBC та Truepic утворюють коаліційну коаліцію за походження вмісту та автентичність

Microsoft, Adobe, а також кілька інших провідних технологічних гігантів і медіа-організацій оголосили про створення коаліції C2PA (Coalition for Content Provenance and Authenticity) проти боротьби з поширенням фейкових новин в інтернеті. Окрім Microsoft, Adobe, Arm, BBC, Intel та Truepic підписалися на боротьбу з дезінформацією в Інтернеті.

У сучасних реаліях розвитку нейронних мереж і алгоритмів штучного інтелекту дезінформація вийшла на абсолютно новий рівень. Сьогодні його можна зустріти не тільки в текстовому форматі. Підробки з використанням звукових і відеоматеріалів набирають все більшої популярності. А в деяких випадках підробки виглядають настільки автентично, що відрізнити їх від оригіналу дуже складно. Коаліція має на меті розробити засоби виявлення фейків і правила використання контенту, які дозволять людям відстежувати джерела зображень, відео, документів, а також різних аудіоматеріалів.

Як вказує ресурс Windows Central, на тлі історичної посадки нового марсохода Perseverance ( «Perseverance») на поверхню Червоної планети в Мережі з'явилося фейкове відео з його переміщенням по Марсу, супроводжуване звуковими ефектами. На підробку вказує відразу кілька фактів, один з яких полягає в тому, що аерокосмічне агентство NASA поки не дало команду новому марсоходу почати дослідження Червоної планети. Незважаючи на очевидну дезінформацію, показану у відео, станом на 20 лютого відео набрало понад 17 мільйонів переглядів. До цього моменту оригінальне відео вже було видалено, але фейкове відео все ще поширюється через інші інформаційні канали. 

Microsoft оголосила у своєму офіційному блозі, як організація планує працювати разом для боротьби з дезінформацією:

«Члени C2PA розроблять інструменти для визначення походження контенту в різних форматах, дозволяючи видавцям, творцям і споживачам цифрового контенту відстежувати, як створювалися, зберігалися і розвивалися зображення, відео, аудіо або документи».

C2PA буде використовувати відкритий стандарт роботи, який може бути використаний будь-якою онлайн-платформою. Деякі члени організації вже розробили різні засоби для виявлення фейкової інформації в інтернеті в рамках власних проектів. Наприклад, Adobe в рамках своєї Ініціативи автентичності вмісту (CAI) створила інструмент, спрямований на обмеження розповсюдження відредагованих фотографій, які видаються за справжні. BBC очолює ініціативу Project Origin щодо боротьби з дезінформацією. Truepic, в свою чергу, є платформою з різними інструментами для перевірки справжності фотографій. Суть коаліції C2PA полягає в тому, щоб об'єднати всі ці інструменти під єдиною командою і ефективно використовувати їх проти поширення неправдивої інформації в Мережі.


Опубліковано: 21 лютого 2021


Вибрати програмне забезпечення


Напишіть запит на програмне забезпечення нам у Viber
+380503703627


Контакти Ай Ті Про

info@itpro.ua
Телефон: +38 (044) 257-24-44