+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Ivanti названа лідером Gartner Magic Quadrant серед компаній, що розробляють інструменти для управління ІТ сервісами

Іванті назвав лідера в Магічному квадранті Gartner серед компаній, що розробляють інструменти для управління ІТ-послугами

Ivanti оголосила, що була названа лідером у 2020 році Gartner Magic Quadrant серед компаній, що розробляють інструменти для управління ІТ-послугами та ІТ-послугами. Іванті ® був поміщений в квадрант претендентів в звіті за 2019 рік і в квадрант лідерів в 2020 році.

Gartner визначає ринок управління ІТ-послугами (ITSM) як інструменти, які «допомагають організаціям керувати споживанням ІТ-послуг та інфраструктурою, яка підтримує ІТ-послуги, а також відповідальністю ІТ-організації за досягнення цінності бізнесу за допомогою цих інструментів. Це найбільш часто використовувані інструменти серед ІТ-сервісних служб та функціонального ІТ-обслуговування, які підтримують виконання завдань та роботи, включаючи такі параметри, як: аварії, запити, поточні проблеми, зміни, рівень обслуговування, управління інформацією та конфігурацією.

За словами Gartner, «Лідери добре зарекомендували себе завдяки широкому охопленню ринку, високому рівню обізнаності клієнтів про свою присутність на цьому ринку та прийняттю (про що свідчать дані про залучення клієнтів Gartner). На лідерів Magic Quadrant разом припадає понад 70% частки ринку за 2019 рік. Ці постачальники мають чітке бачення, яке допомагає вирішити відповідні проблеми команд, відповідальних за випуск продукту. Вони демонструють рівень товарних і маркетингових можливостей, необхідних для визнання на ринку».

Ivanti, з нещодавнім випуском Ivanti Neurons, продовжує ™ трансформувати управління послугами за допомогою штучного інтелекту, машинного навчання  та ботів для автоматизації. Завдяки ботам гіперавтоматики, які відновлюють і захищають пристрій, а також забезпечують контекстний, персоналізований досвід, Ivanti Neurons разом з Ivanti Enterprise Service Management забезпечують більшу видимість служб підтримки в режимі реального часу на всіх пристроях. Це значно підвищує точність, швидкість і ефективність послуг, що надаються співробітникам.

Інші новини

Найкраща ціна