+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft, Adobe, Intel, Arm, BBC та Truepic створили коаліцію Coalition for Content Provenance and Authenticity

Microsoft, Adobe, Intel, Arm, BBC та Truepic утворюють коаліційну коаліцію за походження вмісту та автентичність

Microsoft, Adobe, а також кілька інших провідних технологічних гігантів і медіа-організацій оголосили про створення коаліції C2PA (Coalition for Content Provenance and Authenticity) проти боротьби з поширенням фейкових новин в інтернеті. Окрім Microsoft, Adobe, Arm, BBC, Intel та Truepic підписалися на боротьбу з дезінформацією в Інтернеті.

У сучасних реаліях розвитку нейронних мереж і алгоритмів штучного інтелекту дезінформація вийшла на абсолютно новий рівень. Сьогодні його можна зустріти не тільки в текстовому форматі. Підробки з використанням звукових і відеоматеріалів набирають все більшої популярності. А в деяких випадках підробки виглядають настільки автентично, що відрізнити їх від оригіналу дуже складно. Коаліція має на меті розробити засоби виявлення фейків і правила використання контенту, які дозволять людям відстежувати джерела зображень, відео, документів, а також різних аудіоматеріалів.

Як вказує ресурс Windows Central, на тлі історичної посадки нового марсохода Perseverance ( «Perseverance») на поверхню Червоної планети в Мережі з'явилося фейкове відео з його переміщенням по Марсу, супроводжуване звуковими ефектами. На підробку вказує відразу кілька фактів, один з яких полягає в тому, що аерокосмічне агентство NASA поки не дало команду новому марсоходу почати дослідження Червоної планети. Незважаючи на очевидну дезінформацію, показану у відео, станом на 20 лютого відео набрало понад 17 мільйонів переглядів. До цього моменту оригінальне відео вже було видалено, але фейкове відео все ще поширюється через інші інформаційні канали. 

Microsoft оголосила у своєму офіційному блозі, як організація планує працювати разом для боротьби з дезінформацією:

«Члени C2PA розроблять інструменти для визначення походження контенту в різних форматах, дозволяючи видавцям, творцям і споживачам цифрового контенту відстежувати, як створювалися, зберігалися і розвивалися зображення, відео, аудіо або документи».

C2PA буде використовувати відкритий стандарт роботи, який може бути використаний будь-якою онлайн-платформою. Деякі члени організації вже розробили різні засоби для виявлення фейкової інформації в інтернеті в рамках власних проектів. Наприклад, Adobe в рамках своєї Ініціативи автентичності вмісту (CAI) створила інструмент, спрямований на обмеження розповсюдження відредагованих фотографій, які видаються за справжні. BBC очолює ініціативу Project Origin щодо боротьби з дезінформацією. Truepic, в свою чергу, є платформою з різними інструментами для перевірки справжності фотографій. Суть коаліції C2PA полягає в тому, щоб об'єднати всі ці інструменти під єдиною командою і ефективно використовувати їх проти поширення неправдивої інформації в Мережі.

Інші новини

Найкраща ціна