+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Bitdefender 2024 Consumer Cybersecurity Assessment Report розкриває основні проблеми кібербезпеки для споживачів

Bitdefender 2024 Consumer Cybersecurity Assessment Report розкриває основні проблеми кібербезпеки для споживачів

Bitdefender, провідна світова компанія в галузі кібербезпеки, сьогодні опублікувала звіт про оцінку споживчої кібербезпеки за 2024 рік, заснований на незалежному опитуванні понад 7000 споживачів, що розкриває основні моделі поведінки, практики та проблеми безпеки у їхньому цифровому сліді та способі життя.

"Результати цього опитування більш ніж будь-коли демонструють важливість поінформованості про кібербезпеку, оскільки кіберзлочинці збільшують частоту і витонченість своїх атак на споживачів", - сказав Кіпріан Істрате, старший віце-президент з операцій Bitdefender Consumer Solutions Group. «Раптове зростання використання ІІ кіберзлочинцями змінило правила гри та становить безпрецедентну загрозу цифровій безпеці споживачів. В умовах різкого зростання кількості шахрайських текстових повідомлень за допомогою штучного інтелекту, спроб шахрайства та професійно створених фішингових листів споживачам дуже важливо зберігати пильність, щоб розуміти, розставляти пріоритети та застосовувати найкращі практики кібербезпеки».

Звіт про оцінку кібербезпеки споживачів за 2024 рік ґрунтується на незалежному опитуванні та аналізі понад 7000 звичайних споживачів у географічних регіонах Австралії, Франції, Німеччини, Італії, Іспанії, Великобританії (Великобританія) та США (США).

Ключові висновки Звіту про оцінку кібербезпеки споживачів за 2024 рік включають: 

· Безпека і конфіденційність штучного інтелекту викликають зростаюче занепокоєння. Більшість респондентів (67%) стурбовані безпекою та конфіденційністю штучного інтелекту (ІІ). Географія відіграла свою роль у цьому питанні: респонденти в Іспанії були стурбовані найбільше (80%), що різко контрастує з Італією, де лише 49% заявили те саме. Ненаситна спрага ІІ до персональних даних для підтримки своїх алгоритмів машинного навчання викликала серйозні побоювання щодо зберігання, використання та доступу до даних — побоювання, на які традиційні закони про захист даних не здатні відповісти.

· 78% проводять конфіденційні транзакції на своїх пристроях, але майже половина відмовляються від рішень мобільної безпеки. Найбільше занепокоєння у споживачів викликають кіберзлочинці, які отримали доступ до їх фінансів (48%), за яким слідує захист особистих даних (17%), причому понад три чверті (78%) всі респонденти заявили, що використовують мобільний пристрій для проведення конфіденційних транзакцій, таких як банківські операції, доступ до інвестиційних рахунків, управління криптогаманцями або з медичною метою. Проте 45% респондентів не використовують жодних рішень мобільної безпеки. Основна причина (38%) полягає в тому, що користувачі вірять у безпеку iOS та Android, а 23%, що дивно, заявили, що не знали, що можна придбати рішення безпеки для мобільних пристроїв.

· Майже кожен четвертий зіткнувся з інцидентом безпеки минулого року. З-поміж усіх опитаних майже чверть (24%) повідомили, що вони зіткнулися з одним або декількома інцидентами безпеки за останні 12 місяців. Австралія з 37,6% очолює кількість респондентів, які зіткнулися з інцидентами безпеки, за нею йдуть Іспанія (27,7%), США (26,7%) та Німеччина (26,3%). В Італії було найменше число - 16,14%, за нею слідували Велика Британія (17,2%) та Франція (19,6%). 37,5% респондентів віком 16–24 років повідомили про те, що стикалися з інцидентами, пов'язаними з безпекою, порівняно з 11,9% респондентів віком 55 років і більше. Це корелює зі здатністю розпізнавати (чи, у разі, не розпізнавати) шахрайство з віком.

· Шахрайство з використанням текстових повідомлень є основною загрозою, з якою стикаються споживачі. Дивно, але шахрайство з використанням SMS (текстових повідомлень) стало найчастішим інцидентом безпеки для 45,4% від загальної кількості респондентів, скоротивши кількість спроб шахрайства на 44%, фішингу електронної пошти (42%) та розкриття даних (27,5%). . ), зараження шкідливим ПЗ (16,4%) та доксинг (9,2%). Заражень шкідливим програмним забезпеченням було зареєстровано найбільше серед людей віком від 35 до 44 років, що дозволяє припустити, що мільйони більш схильні завантажувати неофіційне програмне забезпечення або піратський контент і натискати на підозрілі посилання.

· Управління кількома онлайн-аккаунтами є статус-кво. Більше третини (35,7%) всіх респондентів заявили, що вони управляють від шести до десяти (або більше) онлайн-акаунтів для підтримки свого цифрового способу життя, включаючи покупки, банківські операції, соціальні мережі та розваги. США лідирували за кількістю респондентів, які мають десять або більше облікових записів (7%), а Франція лідирувала за кількістю респондентів, які мають найменшу кількість облікових записів (від одного до двох) (42%).

· Управління паролями залишається явним слабким місцем. Отримання облікових даних для паролів завжди було основною метою кіберзлочинців, проте те, як споживачі продовжують керувати своїми паролями, викликає тривогу. Більше третини (37%) записують свої паролі, а 34% використовують той самий пароль для двох або більше облікових записів. 17,3% використовують автозаповнення веб-браузера, а 14,4% використовують автозаповнення надійного пароля Apple. Позитивним моментом є те, що 23% опитаних заявили, що використовують менеджер паролів.

· Більшість вважають, що вони не є метою кіберзлочинців (але тут є застереження) – 76% усіх респондентів заявили, що не вірять, що є метою кіберзлочинців, чи не впевнені у цьому. Хоча це твердження є вірним, контекст з точки зору споживача може вводити в оману та сприяти неефективній практиці кібербезпеки. Кіберзлочинці зазвичай не націлені на окрему людину (поширену оману), а скоріше шукають вразливі системи та використовують погану поведінку в галузі кібербезпеки у своїх інтересах. 

Джерела даних

Bitdefender доручив Censuswide, провідній міжнародній консалтинговій фірмі з дослідження ринку, опитати та проаналізувати відповіді 7355 споживачів віком від 16 до 55 років. Опитування та аналіз проводилися з грудня 2023 року до січня 2024 року. Респонденти були поділені географічно порівну між Австралією. , Франція, Німеччина, Італія, Іспанія, Великобританія та США.

Інші новини

Найкраща ціна