+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Акції
Пропонуємо корпоративним користувачам посилити захист конфіденційних даних, здійснивши покупку одночасно двох рішень – ESET Endpoint Encryption та ESET Secure Authentication – зі знижкою 30% на кожне.

Пропонуємо корпоративним користувачам посилити захист конфіденційних даних, здійснивши покупку одночасно двох рішень – ESET Endpoint Encryption та ESET Secure Authentication – зі знижкою 30% на кожне.

Ми пропонуємо корпоративним користувачам посилити захист конфіденційних даних, придбавши одночасно два рішення – ESET Endpoint Encryption та ESET Secure Authentication – зі знижкою 30% на кожне.

Також підприємства можуть придбати тільки одне з цих рішень і отримати на нього знижку 25%.

Спеціальна пропозиція діє до 31 липня 2018 року.

25 травня 2018 року набув чинності Загальний регламент про захист даних (GDPR), який встановлює нові правила обробки даних для всіх компаній в межах або за межами Європейського Союзу, які працюють з персональними даними громадян країн ЄС або за його межами. У зв'язку з цим виникає необхідність не тільки перевірки внутрішніх процесів компаній і їх структур, а й впровадження додаткових заходів безпеки у всіх галузях. Поширені способи закріплення нових правил включають інструменти автоматизації процесів, рішення для шифрування та двофакторної аутентифікації, а також відповідне навчання співробітників.

Наприклад, за допомогою ESET Endpoint Encryption користувачі можуть легко шифрувати дані на жорстких дисках, портативних пристроях, а також інформацію, надіслану електронною поштою, забезпечуючи відповідність GDPR.

Безпека USB накопичувачів і ноутбуків грає важливу роль, оскільки вони можуть бути втрачені або вкрадені, що призведе до втрати даних клієнтів, які зберігаються на пристроях, якщо інформація не була зашифрована. Тому використання зручного програмного забезпечення для шифрування сприяє безпечній роботі з персональними даними.

У свою чергу, ESET Secure Authentication зможе забезпечити надійну аутентифікацію користувачів при доступі до корпоративних ресурсів і конфіденційної інформації. В якості додаткового фактора аутентифікації користувачів використовується одноразовий пароль (2FA OTP), згенерований за допомогою алгоритму, який постійно змінюється і не може бути передбачений або використаний повторно.

 

Інші акції