Adobe оголосила про прискорення впровадження інновацій у галузі штучного інтелекту
Adobe оголосила про прискорення впровадження інновацій у галузі штучного інтелекту
Adobe оголосила про прискорення впровадження інновацій у галузі ІІ. Провідні компанії використовують рішення Adobe для трансформації своєї роботи. Сьогодні 99% компаній зі списку Fortune 100 використовують ІІ у своїх додатках, а майже 90% компаній зі списку Top 50 впровадили одне або кілька інноваційних рішень Adobe на базі ІІ, включаючи GenStudio для Performance Marketing, Firefly Services та Acrobat AI Assistant.
"ІІ - це вже не ставка на майбутнє, а конкурентна перевага сьогодні", - заявив Аніл Чакраварті, президент підрозділу Digital Experience Business компанії Adobe. "Провідні світові бренди роблять ставку на Adobe, щоб масштабувати контент, прискорювати прийняття рішень та організовувати визначний клієнтський досвід на кожній точці взаємодії".
Підприємствам доводиться створювати безпрецедентний обсяг захоплюючого контенту, одночасно визначаючи стратегії маркетингу за умов зростання кількості магістерських програм і нових каналів. Adobe є єдиним партнером, здатним об'єднати передові інструменти креативності та маркетингу в єдину платформу на основі штучного інтелекту. В умовах економіки, орієнтованої на увагу, де компанії мають лічені секунди, щоб завоювати лояльність клієнтів, платформа штучного інтелекту Adobe забезпечує персоналізовану, корпоративну та переконливу реалізацію креативних ідей у масштабних рішеннях, роблячи маркетинг більш ефективним, а взаємодія з клієнтами — більш ефективною.
"Завдяки нашій співпраці з Adobe ми допомагаємо маркетологам працювати ефективніше за допомогою спеціалізованих агентів, які знижують витрати на контент, прискорюють кампанії та стимулюють зростання", - заявив Чарльз Ламанна, віце-президент з бізнесу та промисловості Copilot у Microsoft. Ці агентські рішення, створені на основі єдиної платформи штучного інтелекту Adobe та Microsoft 365 Copilot, відображають нашу спільну віру в здатність ІІ посилювати креативність і позитивно впливати на бізнес».
"Розширюючи використання Adobe AI, ми вийшли на новий рівень продуктивності та ефективності", - заявив Джонатан Адашек, старший віце-президент з маркетингу та комунікацій IBM. «У попередній кампанії Adobe Firefly скоротив витрати на контент на 80% та прискорив процес розробки ідей з кількох тижнів до двох днів. Adobe стала нашим ключовим партнером, допомагаючи нам створювати масштабні та захоплюючі клієнтські враження».
"Ми використовуємо ІІ для людей і бачимо в Adobe ключового партнера в цій місії", - заявив Колін Флемінг, директор з маркетингу ServiceNow. «Впроваджуючи агентський ІІ Adobe у наші креативні та маркетингові команди, ми запускаємо базовані на даних кампанії, які працюють швидше, роблять більший вплив і стають більш персоналізованими при масштабуванні. Результат: інтуїтивно зрозумілий, людяний клієнтський досвід, який підвищує реальну продуктивність бізнесу».
Понад 40% із 50 найбільших корпоративних клієнтів Adobe подвоїли свої річні регулярні доходи з початку 2023 фінансового року.
Такі бренди, як The Coca-Cola Company, Dentsu, The Estée Lauder Companys, Henkel, IBM, IPG Health, Lumen Technologies, Monks, The National Football League, Newell Brands, PepsiCo/Gatorade, Prudential Financial, Publicis Groupe, Qualcomm, Stagwell та Tapes інтелекту, такими як Firefly та GenStudio, щоб скоротити час, необхідний для запуску кампаній та залучення нової аудиторії, активуючи генеративний ІІ та агентів для оптимізації робочих процесів та підвищення творчої віддачі.