Adobe та Microsoft розширюють можливості за допомогою агентів ІІ в Microsoft 365 Copilot
Adobe та Microsoft розширюють можливості за допомогою агентів ІІ в Microsoft 365 Copilot
Adobe (Nasdaq:ADBE) анонсувала закриту попередню версію Adobe Marketing Agent, а також продовження агентських інновацій у Microsoft 365 Copilot з Adobe Express Agent. Це засноване на співпраці Adobe і Microsoft щодо впровадження можливостей генеративного ІІ в робочий процес, що тепер поширюється на агентів ІІ. Це включає активацію можливостей Adobe Marketing Agent у таких програмах, як Microsoft Teams, Microsoft PowerPoint та Microsoft Word через Microsoft 365 Copilot.
"Компанії знаходяться під тиском необхідності зберігати конкурентну перевагу за рахунок підвищення ефективності та продуктивності своїх організацій", - сказав Аміт Ахуджа, старший віце-президент з цифрового досвіду бізнесу Adobe. «Adobe Marketing Agent та Adobe Express Agent стануть ключем для підприємств, дозволяючи маркетологам отримувати доступ до можливостей Adobe у рамках природного потоку роботи для створення ефективного контенту та просування ініціатив щодо персоналізації».
Adobe Express Agent для Microsoft 365 Copilot
Adobe розробляє Adobe Express Agent, який дозволить користувачам легко створювати привабливі ресурси безпосередньо у Microsoft 365 Copilot, PowerPoint та Word. Adobe Express Agent дозволить командам створювати чудові зображення через діалоговий інтерфейс, не виходячи з хост-додатків. Це дозволить без зусиль створювати високоякісні зображення для документів, презентацій, технічних документів, повідомлень у соціальних мережах та багато іншого для маркетологів та інших команд в організації.
Маркетинговий агент Adobe для Microsoft 365 Copilot
За допомогою закритої попередньої версії Adobe Marketing Agent для Microsoft 365 Copilot компанії можуть:
- Уточнення аудиторій для націлювання : маркетологи можуть використовувати діалоговий інтерфейс Microsoft 365 Copilot для доступу до даних та аналітики з Adobe Experience Platform, швидко відкриваючи операційну аналітику та виконуючи складніші аналітичні завдання, підтримуючи створення аудиторій, що використовуються для широкомасштабних кампаній. Adobe Marketing Agent спрощує процес аналізу аудиторії, швидко виводячи аналітику у програмах Microsoft 365 через Copilot.
- Відкрийте для себе ефективні ідеї : маркетологи можуть підказати Adobe Marketing Agent миттєво розкрити і отримати значні ідеї з Adobe Customer Journey Analytics безпосередньо в Copilot. Це демократизує доступ до ширшого кола маркетологів та інших фахівців організації. Adobe Marketing Agent також дозволить швидко створювати звіти про ефективність кампанії у програмах Microsoft, таких як PowerPoint і Word, що дозволить приймати більш розумні маркетингові рішення.
- Стимулюйте співпрацю між командами: маркетологи можуть підключатися до Adobe Workfront, що допоможе переосмислити процеси управління роботою. Adobe Marketing Agent допомагає маркетологам підвищити операційну ефективність, легко підсумовуючи проекти, завдання та проблеми, знаходячи важливі деталі та інформацію про проекти з контенту у програмах Microsoft 365, таких як PowerPoint, Word або Teams, та проактивно відстежуючи стан командних проектів.
Завдяки Adobe Experience Platform Agent Orchestrator – пропозиції Adobe для підприємств з управління та організації ІІ-агентів від Adobe, а також сторонніх постачальників – спеціально розроблені агенти Adobe будуть інтегровані з технологіями партнерів, включаючи Microsoft, для покращення робочих процесів взаємодії з клієнтами та досягнення найкращих результатів.
Забезпечення ланцюжка постачання контенту
Adobe Marketing Agent для Microsoft 365 Copilot також дозволить брендам оптимізувати свій ланцюжок поставок контенту, наскрізний процес планування, створення, управління, активації та вимірювання контенту для маркетингових кампаній та персоналізованого клієнтського досвіду. Завдяки пов'язаним робочим процесам та бізнес-процесам маркетологи та креативники можуть безперебійно працювати в рішеннях Adobe та Microsoft, не перемикаючись між різними програмами.
Крім того, у GenStudio for Performance Marketing — єдиному додатку для самостійного створення платної соціальної реклами, дисплейної реклами, банерів, маркетингових листів та багато іншого, прив'язаних до фірмових шаблонів, визначених креативниками — Adobe сьогодні оголосила про розширення своєї співпраці з LinkedIn Ads, щоб команди могли кампанії B2 швидко створювати актив. Створення активів для дисплейної реклами також доступне для реклами, що обслуговується через Microsoft Advertising.