+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Adobe та Прем'єр-ліга запускають креативну революцію для глобальної фан-бази

Adobe та Прем'єр-ліга запускають креативну революцію для глобальної фан-бази

Adobe (Nasdaq: ADBE) та Прем'єр-ліга оголосили про багаторічне партнерство, мета якого — надати вболівальникам у всьому світі нові персоналізовані цифрові можливості на базі штучного інтелекту та надати їм нові можливості для самовираження. Креативність, маркетинг та технології штучного інтелекту Adobe відіграють ключову роль у цифровій трансформації Прем'єр-ліги та відкривають нові можливості для вболівальників створювати та ділитися контентом Прем'єр-ліги, взаємодіяти зі своїми командами Fantasy Premier League та насолоджуватися більш персоналізованим цифровим досвідом.

Партнерство Adobe з Прем'єр-лігою дозволить 1,8 мільярдам уболівальників ліги по всьому світу ближче познайомитися з їхніми улюбленими клубами, гравцями та цікавими моментами завдяки персоналізованому контенту, що базується на їх унікальних інтересах. У рамках цифрової трансформації Прем'єр-ліги Adobe Express — швидкий і зручний додаток для створення контенту, що стимулює взаємодію з уболівальниками, — і технологія штучного інтелекту Firefly нададуть уболівальникам нові можливості для створення та розповсюдження контенту Прем'єр-ліги, а також покращать їх цифрові та фентезійні враження.

Adobe Express буде повністю інтегрований у новий сайт та додаток Прем'єр-ліги у сезоні Fantasy Premier League 2025/26. Firefly, розроблений з урахуванням комерційної безпеки, навчається лише на базі даних ліцензійного контенту з дозволеним доступом, наприклад, Adobe Stock, та контенту у відкритому доступі, на який минув термін дії авторських прав. Функції Firefly, засновані на Adobe Express, дозволяють уболівальникам легко створювати унікальні емблеми та комплекти форми для своїх улюблених команд Fantasy Premier League та ділитися своєю пристрастю з усім світом.

Менеджери та вболівальники Прем'єр-ліги Fantasy Premier League зможуть продемонструвати свою пристрасть не лише до гри, створюючи та ділячись видатним контентом для соціальних мереж за допомогою ексклюзивних шаблонів Premier League в Adobe Express. Adobe Express виводить контент, створюваний фанатами, нового рівня; Прості у використанні функції на базі штучного інтелекту, такі як Generate Video та Clip Maker, дозволяють фанатам створювати зображення та відео за одним простим запитом, включаючи довгі відео, які вони можуть автоматично обрізати до коротких, що привертають увагу кліпів для соціальних мереж. Уболівальники також можуть редагувати свої зображення за допомогою штучного інтелекту, використовуючи функції «Вставити» та «Видалити об'єкт», щоб додавати нові елементи до фотографій або забирати зайве.

Як найпопулярніша футбольна ліга у світі, Прем'єр-ліга дивиться матчі в 900 мільйонах будинків у 189 країнах. У кожного вболівальника є свій унікальний зв'язок із клубами та гравцями, а також свій кращий спосіб стежити за грою на полі, в ігрові дні та протягом усього сезону. Завдяки платформі Adobe Experience, ІІ-агентам і програмам, включаючи Adobe Real-Time Customer Data Platform, Adobe Journey Optimizer, Adobe Customer Journey Analytics та Adobe GenStudio for Performance Marketing, Прем'єр-ліга об'єднає переваги вболівальників по всій своїй цифровій еко. Це дозволить отримати більш повне та цілісне розуміння потреб кожного вболівальника, надаючи Прем'єр-лізі можливість створювати та оптимізувати ігровий досвід на кожному етапі взаємодії.

«Технології штучного інтелекту Adobe дозволяють пристрасним вболівальникам формувати свої враження і ділитися неперевершеною драмою ігрового дня завдяки новинним оновленням в режимі реального часу і створюваному фанатами контенту, який виділяється в соціальних мережах завдяки творчій магії Adobe Express — швидкого і простого додатку для створення маркетингу з корпоративних питань у Adobe. «Завдяки можливостям Adobe найпопулярнішій футбольній лізі у світі вболівальники отримують нові можливості на основі штучного інтелекту, щоб взаємодіяти з гравцями та переживати важливі моменти, а також творчо висловлювати свою любов до гри».

«За Прем'єр-лігою стежать мільйони вболівальників по всьому світу, і у кожного з них на це свої причини», — заявив Вілл Брасс, комерційний директор Прем'єр-ліги. гарантуючи їм доступ до найкращих матеріалів Прем'єр-ліги безпосередньо.

У рамках партнерства Adobe надасть Прем'єр-лізі такі можливості:

  • Поглиблюйте взаємодію з уболівальниками та персоналізуйте гру у Fantasy Premier League  : Adobe надасть уболівальникам нові можливості для вираження своєї пристрасті до улюблених команд, гравців та моментів завдяки новим креативним функціям. Менеджери Fantasy Premier League зможуть використовувати генеративний штучний інтелект Firefly від Adobe для створення персоналізованих значків та комплектів форми для своїх команд в Adobe Express, а також використовувати ексклюзивні тематичні шаблони Прем'єр-ліги, щоб славити своїх уболівальників.
  • Створюйте масштабний контент для кампаній маркетингу бренду за допомогою генеративного ІІ:  за допомогою Adobe GenStudio для Performance Marketing команди цифрового маркетингу Прем'єр-ліги зможуть використовувати моделі ІІ для прискорення реалізації високоякісних, персоналізованих маркетингових кампаній бренду.
  • Актуальні новини в режимі реального часу:  вболівальники Прем'єр-ліги не пропустять жодного важливого моменту. переваг і згоди кожного вболівальника, що гарантує отримання тільки найважливіших новин.
  • Залучайте уболівальників у кожний момент:  у майбутньому Прем'єр-ліга зможе використовувати нові агентські можливості, засновані на Adobe Experience Platform Agent Orchestrator, щоб прискорити та спростити для Прем'єр-ліги створення персоналізованого контенту та кампаній на основі уніфікованих даних уболівальників. Adobe Journey Optimizer, вже сьогодні, забезпечить персоналізовану розсилку повідомлень у режимі реального часу, засновану на таких змінних, як геолокація та поведінкова аналітика, - наприклад, відправлення push-повідомлень або вбудованого контенту в додатку із зазначенням розташування при вході вболівальників на стадіон, а також оцінкою ефективності гравців. Агент Journey в Adobe Journey Optimizer допоможе Прем'єр-лізі проактивно відстежувати, аналізувати та коригувати дії вболівальників.
  • Підвищення лояльності вболівальників:  Adobe Customer Journey Analytics, включаючи нещодавно випущений Data Insights Agent, надасть Прем'єр-лізі більш чітке уявлення про те, як уболівальники взаємодіють в інтернеті, додатку та електронній пошті, що дозволить точніше визначати та аналізувати, який контентів сприяє. Наприклад, пропонуючи вболівальникам відеоконтент, присвячений їхньому улюбленому гравцю, а не всій команді.

Інші новини