ReSharper 2021.3: підтримка Visual Studio 2022, покращена підтримка C#
ReSharper 2021.3: підтримка Visual Studio 2022, покращена підтримка C #
JetBrains випустила версію 2021.3 інструментів ReSharper і JetBrains для .NET.
ReSharper підтримує остаточну стабільну збірку Visual Studio 2022. Це означає, що ви можете використовувати знайомий набір функцій Visual Studio. Оскільки Visual Studio 2022 є 64-розрядним додатком, ReSharper може використовувати будь-який обсяг оперативної пам'яті та працювати швидше.
JetBrains продовжує розширювати підтримку можливостей C# 10 в ReSharper. Цього разу JetBrains підтримував простори імен на рівні файлів, директиви, атрибутиCallerArgumentExpression
global using
, інтерпольовані обробники рядків, структури readonly record
та лямбди C# 10.
Розширюючи підтримку C#, JetBrains не обмежувався останньою версією. Цього разу JetBrains також додав перевірки та швидкі виправлення функцій з інших версій C#.
- Існує швидке виправлення статичних локальних/анонімних функцій із закриттями.
- Покращена опора для конструкцій.
- Існує швидке виправлення для перетворення класів у типи
record
, а потім у первинні конструктори.
На полях редактора з'явилися нові значки, які дозволяють орієнтуватися в ієрархії успадкування класу, інтерфейсу або структури. Значок ↑O
вказує на те, що сутність успадковує клас, а значок↑I
вказує на те, що сутність реалізує інтерфейс; крім того, якщо член класу заміщений в похідних класах, значок ↓O
з'являється навпроти нього на полях редактора зліва.
Дія «Знайти використання» тепер працює для визначених користувачем неявних операторів перетворення. За допомогою цієї дії ви можете шукати способи використання визначених користувачем неявних операторів перетворення, а потім переходити безпосередньо до відповідних фрагментів коду.
При налагодженні, якщо ви викликаєте дію Перейти до type of Symbol на змінній типу інтерфейсу або параметрі, мова йде не про декларацію інтерфейсу, а про реалізацію, яка використовується в поточному фреймі.
Тепер ви можете позначати будь-які параметри, поля і властивості функції атрибутом LanguageInjection
, який вказує на те, що значення рядка цієї сутності записано на іншій мові. Ви можете додавати фрагменти коду в CSS, HTML, JavaScript, JSON і XML.
Основні оновлення ReSharper C++:
- Помістіть шаблони класу Unreal Engine у список шаблонів C++ ReSharper — тепер ви можете створювати класи без необхідності переходити на редактор Unreal.
- Підтримується більше функцій C++20: автозаповнення призначених ініціалізаторів для ініціалізації агрегатів, а також перевірки, які допоможуть вам вивчити нові функції бібліотеки.
- Доповнена підтримка виразами
C11 _Generic
C і розширенням GNUtypeof
. - Підказка для коротких відомостей Тепер відображається значення постійних виразів.
- Вбудований Clang-Tidy тепер дозволяє проводити перевірки від Clang 13. Також були додані нові перевірки та швидкі виправлення.